Kızlar aranıza yeni geldim. Dün doğum yaptım 35+5 te 3100 gram bi kızım oldu, normalde 2 hafta önden gidiyordu kilosu. Şimdi solunum için yetersiz görüp yogun bakıma aldılar solunum cihazı taktılar 2-3 gün bu makinanın cıkması sürer,2-3 gün de kendi solunumunu takip etmemiz sürer dediler. Ama bugün solunum cihanizını cıkarmıslar her sey yolunda gittiği icin şükür. Sizce ortalama ne kadar kalır ? Yaşayan var mı