mystery34 Arkadaşlar sütüm çok az olduğu için mama yiyoruz beni de emiyor ama tatlı niyetine. Kızım 2 ay 10 günlük. Siz mama verdiğinizde saatli mi veriyorsunuz yoksa ağladıkça mı ?
miniknokta mystery34 ben ağladıkça veriyorum önce emziriyorum üzerine mama veriyorum. doktor ağlamadığı sürece uykusundan falan uyandırıp verme, bir de sadece gündüz 4 saati geçirme dedi. Benim kızım da 2 ay 10 günlük
Ikrazumra19 mystery34 sutub cok az ise saatli ver yani cogunluk mama olir ama sutunde varsa donusumlu ver bi ogun mama bir ver ama her istedigin de emzir
Deletedmom54 mystery34 bana doktor 1 aydan sonra artık ağladığında ver ama 4 saati geçirme yinede demişti.45 günlüğüz.genelde 3 saatte 1 uyanıyor zaten 🤗
miniknokta mystery34 benim değişiyor açlık durumuna göre, 30 yada 60 cc veriyorum bazen 60’tan 10 cc falan bırakıyor. Senin nasıl yeme durumu?
leylammm Mamayı saatli veriyorum, sütümü ağladıkça verdim, emzirdim ama mamayı 2 veya 3 saat ara ile verdim hep.
mystery34 miniknokta benim 90 içiyor ya da 80 2 saatte bir geceleri 3 saat olunca 100-110 veriyorum bazen bitiriyor bazen bitirmiyor
Aysima2020 25günlük kızım sarılık gecirdk ten sonra mama takviyesi yapıyorm günde 1 yada 2 kez özellikle akşam ve gece onun dışında emziriyorm agladıgında yada 2saati gectiğinde. Sizdede mama sonrası kusma yapıyomu Bi zaman sonra🙄 sma kullanıyoruz acaba mamamı kusturuyor diye düşünmüyor değilm bide cok emiyo fazlasınımı kusuyor acaba🤔
mystery34 Aysima2020 sadece mamadan sonra kusuyorsa demek sevmiyor. Eğer emdikten sonra da kusarsa reflğ olabilir
Aysima2020 mystery34 emzirdıkten sonrada kusuyo cnm ama sürekli degil doktoru aradık sürekli memede olmak istediği için emiyo hep oyuzden fzla geliyodr dedi fazlasını cıkarıyo dedi bakalım ayın 10nda aşımz var göstercem cnm