Kızlar merhaba ben bebeğime mama olarak beblac gold kullanıyorum bebeğim 3 gün sonra 6 aylık olucak ve mamasını 6 12 ay alıcam sizce direkt geçsem bişey olurmu birde bbelac gold yerine düz beblac alsam nasıl olur fikirlerinizi merak ediyorum bu arada bebeğimde mama reddi var 3 aydır maalesefki mama da değiştirdim ama nafile işe yaramadı biberonda değiştirdim olmadı ayrıca biberona su koyunca içiyor mama koyunca içmek istemiyor.