Ben mesela sormuştum ne gibi durumlarda göndermeyelim diye burunları azcık da olsa hep akoyor ne yaptıksa geçmiyo dedim . Ateşi halsizliği öksürüğü vs varsa göndermeyin diyo bir de hastalaninca 3/4gun döndermeyin dedi. Yani bilmiyorum bir yonden bağısıklıklari böyle böyle toparlıcak diyenler var sonra bu denli hasta olmahacak diyorlar ama bu şekilde de bilmiyorum nolcak halimiz okuldan beri ikinci iburamini bitirdi😮💨😒😔 mecburen sabah akşam bir kaşık veriyorum calpolde bazen veriyorum