24 aylık oğlum gece kalkması hala var ya su ister ya mama yada sadece ağlıyor ortamıza alınca susuyo uyuyo bidaha en geç 6 buçuk ayakta aşırı zorlanıyorum bende bu döngüde 3 yaşta geçer diye umut ediyodum 1 sene daha sabır diyodum ama bu postunuzu görünce bi korktum inşallah düzelir hepsi