zeynebimd diş teli taktırdım ama sonra dişlerim yine kaydı maalesef. Bilemiyorum erken mi çıkartıldı, ağız yapım mı dar. İlk hali ile kalsaydı harika bir şeydi, bir kere özgüveniniz yükseliyor, gülerken daha iyi hissediyorsunuz ve temizliği de kolay oluyor.