acelyanur Bebeğim 13 günlük göbek deliğinin üstü hafif içe çökük. Bu çocuğun göbeği düşmüş diyorlar sizce neden oluyor
egegayk acelyanur zayıftır bebek göbeğini daha toplamış kilo aldıkça göbek toparlanır hiç sıkma canını
serenitty acelyanur yenidoğan bebeğin göbeği mi düşermiş ilk defa duyuyorum göbek bağı yeni düştüğü için öyledir zamanla şekli düzeliyor zaten
acelyanur Bade38 sekiz günlükken götürmüştüm göbek kordonunu yeni düşmüştü o zaman gümüş nitrat ile içine pansuman yaptı yakın zamanda kontrolümüz yok