Busbus03 Kızlar bazen aşırı üşüyorum bazen üşümüyorum anlamadım çocuk üşümüyor ama o kesin bende sorun var kan yok 🤣
KuzeyinAnnesi03 Busbus03 2 3 haftadır ara ara açıp kapatıyorum en kötü klimayla evi ısırıyorum . 2 gündür mutlaka sabah açıp 11 12 gibi kapatıyoruz
AlpSol Busbus03 evimiz 15- katta olduğu için daha açmadım, genelde 26-27 derece Öğlen sıcak oluyor klimayı açıyorum bazen