Lalin xbebek123 medela kesinlikle 👍🏻 Hem pump in style advanced olanı var bende hem de ilk 3 ay için hastane tipi olanından kiraladım İkisinden de çok memnunum.
Aydantrk Ben mochi nin pompasını kullanıyorum. Elektrikliler kadar yoğun değil ama epey süt çıkartıyor. Bebeğimi emzirirken diğer göğse takıp tutma ihtiyacı olmadan sağım yapıyor. Memnunum💐💐
Sura_e Ben Philips avent elektrikli kullanıyorum ama tekli olduğu için zor oluyor performansında memnunum ama tavsiyeler üzerine spectra 9 plus sipariş ettim bakacağım benimde incelediğim kadarıyla herkes spectra 9 plustan çok memnun
2cocukluanne xbebek123 cezveye suyu koyup üzerine oturuyorum sütü benmari usulu yani ayrıca ben çok sağım yapmıyorum dışarda işim olduğunda falan sağıyorum sürekli olarak sağım yapan arkadaşlardan detaylı bilgi alabilirsin
Adayze xbebek123 lansinoh tekli elektrikli kullandım çok beğendim. yara olmuştı emziremiyordum. biberonuda çok iyiydi meme reddi hiç olmadı direkt emzirdim