İyi akşamlar dün otokoltuk aldık ebebekten bilindik markalara baktım kraft vs ama oradaki çalışan bu markayı önerdi çarpışma testi var kraftta yok dedi baya bir övdü fiyatı da 20 bin di sanırım güvenliğinin çok iyi olduğunu söyletince aldık aranızda kullana varmı acaba ben mi hiç duymadım