avkatanne bu ben yaaaa 🥹 8 ay 20 günken başladı köpek dişi şiş jel yerine karanfil zeytinyağı kullanıyorum ama hiç bişeyin faydası yok bence ağlayarak sürekli uyanıyor iki gündür gece uykusu yok keşke çıksa diyorum ne zaman patlıcak bilmiyorum bide en zoru köpek dişi imiş bizim kız önce çıkarası geldi