Üçüncü sezeryanımda kordonlarım baglanıp yakıldıgı halde korunuyorum cok korkuyorum hamile kalmaktan. Sizinki bile bile lades olmuş ama olsun Allah saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin. Evlat cok zor ama cok güzel. Bari bu sefer şansa bırakmayın bağlatın derim 😆