yoncaa01 İlk kez doğum kontrol hapı kullanıyorum. Bu ay ilk kez deniyorum. Bir gün içtim bi gün içmedim unuttum falan. Hafif pembe lekenmem oldu normal mi acaba?
eemmyyy yoncaa01 ara lekelenmeleri oluyor die biliyorum doğum kontrol haplarında. Ama size tavsiyem saatini bile aksatmayın tam koruma için. 1 gün bile almayı unutursanız 1 hafta boyunca ekstra korunma gerekiyor.
cokbilmismom yoncaa01 doğum kontrol hapini her gün saati saatine içmelisin yoksa tam koruma bekleme sürpriz bebegede hazır ol her daim 😂