naznasel evet bizimkide öyle, hatta babası geçen gün arkadaşlarıyla telefonda konuşuyordu argo bi kelime kullandı baktım evde onu tekrar ediyor 😂 o an bi komik geldi ama hemen uyardım babasınıda yanında dikkatlş konuşalım diye ne duysa tekrarlıyo bide o kelimeyi unutmadı sadece inat eder gibi delirtiyo beni