3315 2.5 tog aldım ama cok ince geldi bana üzerini örtecekmiyim içinden bile birşey giydiriyorum ince pijama oldugum yer soguk kullanan varmı 2.5 tog olması gerekende mi bu anlamadım ilk kez aldım tulum gece sürekli kalkıp üst örtüyorum help
beyazzkuguu 3315 2.5 benim bildiğim bayağı kalın en soğuk kışlarda eksilerde olur gibi bizim 1,6 tog mesela o bile terletiyor içinden zıbın bez giydiriyorum sadece çorapsız olmasına rağmen terliyor üzerini örtmüyorum ben
Pinrrr 3315 yüzde yüz pamuklu olmasına dikkat et bende iki tog tulum altına kısa kol zıbın üstüne pijaması üstüne tulum anca sıcak oluyo bazı geceler üstünü de ortiyorum
Pinrrr 3315 ensesine bak ara ara anlarsın iliksa tamam sorun yok ama soğuksa usuyodur ense ve göğsüne bak hep sen bakma insanlara en iyi sen tanırsın geceleri soğuk
3315 beyazzkuguu yok ya oksdarda kalın birley değil ince elyaf yorgan gibi hazır yorganlar olur ya incecik
3315 Pinrrr bende kısa kol zıbın ince pijama üzerine yulum hatta ilk uyudugu saatlerde değil ama geceleri kalkıp kalkıp örtüyorum yorganla üzerini cunku bu tulum içinde elyaf var gibi cok da kalın birley değil
Pinrrr 3315 aynen soğuk oluyo gece yarısı ben keşke 2.5 tog alsaydim neyse bununda altina kalın giydiriyorum hiç yoktan iyi