[silindi] Kızlar merhaba daha önce post açmıştım 4 numara baby turco kullanıyorum kızıma sızdırıyor yara yapıyor 5 numaraya geçmenin vakti geldi başına böyle bişey gelip ben şu markaya geçtim memnunum diyen varmı önerebilecen
Aklimideliricem Baby turco sleppy iyice saçmaladı ve kalıpları dar. Molfix ve bebem natural gayet geniş ve rahat sızdırma da yapmadı bizde hiç
dmtsmnmrlp Molfix kullanıyorum bedeni küçük gelince sızdırıyor ama 15 aydır hiç pişik yara vs olmadı sleepy bir kere aldım sırf meraktan hiç hoşuma gitmedi