1happymom Aranızda kullanan var mı acaba memnunmusunuz yorumlarda çekmiyo vs yorumlar gördüm. Manuel kullanıyordum ama kullanılmayacak hale geldi ve sürekli yedek uç almaktan sıkıldım
Nurce 1happymom baby-vac öneririm süpürgeye takılıp çekenden. Aşırı memnunum diğerleri hiç çekmiyormuş meğer bunu kullanmaya başladıktan sonra anladım.
Pirasalipuding 1happymom baby vac alın aldırın rahat edin . Trendyoldan yorumlara bakın ve bi şans verin asla pişman olmazsınız gerçekten icat edenden Allah razı olsun
1happymom ikimelekannesi_ Hangi modeli kullanıyorsunuz? Bir de 3 yaş için çekim gücü yeterli mi sizce
1happymom Nurce Bizim alerjiden dolayı çok sık kullanıyoruz dışarda bazen gece kalkınca bile kullanmak zorunda kalıyorum süpürge benim için zor olur malesef ☹️
1happymom Pirasalipuding Bizim alerjiden dolayı çok sık kullanıyoruz dışarda bazen gece kalkınca bile kullanmak zorunda kalıyorum süpürge benim için zor olur malesef ☹️
1happymom somurtkansirin Bizim alerjiden dolayı çok sık kullanıyoruz dışarda bazen gece kalkınca bile kullanmak zorunda kalıyorum süpürge benim için zor olur malesef ☹️