bir1anne gerçekten ben de o kadar korkuyorum ki her şey için korkuyorum. Eşim evden çıkarken lütfen bugün haklı da olsan kimseyle munakasaya girme diyorum her gun… İnsanlar artık cok ters trafikte bile haklı olsakta yolumuza bakıyoruz. Karsı arabadaki kişinin bıcagı silahı var mı hiç belli olmuyor cunku. Korkunc bir devirdeyiz 🥺