ikiaslanannesi cidden çocuklarımızı düşünüyorum böyle bir dünya böyle bir ülkede nasıl hayatta sağlıklı kalacaklar, iyi insanlar çıkacak mı karşılarına, adalete güvenebilecekler güvende yaşayabilecekler mi? Cennet vatanımız güzel ülkemiz çöplüğe dönüşüyor, pırıl pırıl gençlerimizin ömürleri ellerinden alınıyor ve buna sessiz kalınıyor. Durumumuz çok üzücü ve ben karamsar olmamak istiyorum ama ne yazık ki hergün daha da beter haberlerle uyanıyoruz. Sonumuz nereye gidecek hiç kestiremiyorum sadece dua etmek geliyor elimden , iyi bi çocuk yetiştirmeye çalışmak. Rabbim iyilerden eylesin evlatlarımızı iyilerle karşılaştırsın ömrü bereketli uzun sağlıklı olsun