senasyali aynı durumları yaşamışız, bende 4.5 aylıkken başladım kamu personeliyim günde 3 saat çalışıyordum, müdürümün insiyatifi ile ilk 1 sene öyle devam ettim. Kayınvalidem, annem dönüşümlü baktı, işe gidip 2 farklı insan görünce havam değişiyordu, çay kahve içiyordum ve bebeğimle gelince kaliteli vakit geçiriyordum