bussenz Kızlar kızım 9 ay 4 günlük kilosu 7.5, alt sınırda seyrediyor hatta geçen ayla aynı kiloda kalmış. Çok hareketli az emiyor. Ek gıda günleri bir iyi bir kötü anne devam sütü aldım ağzına sürmüyor. Nasıl olacak bu iş??
kaanasilinannesi bussenz benim bebegimde 6 aylık alt sınırda 6170 gr doktor reçeteli özel mama baslaticak bir dahaki ay mama çok az iciyo ek gıda 2 kaşıktan fazlası yok çok üzülüyorum bende
Pinrrr bussenz sevdiği şeyler varsa onları yapmayı çalışın pankek filan benim kızımda zayıftı ben muzlu bebe bisküvisi karıştırıp verdim sabahları kaşar peyniri yumurta labne avokado filan her sabah veririm bide ceviz mutlaka yemese bir saat sonra tekrar deniyorum knadira kandıra yediriyorum şuan kyi maşallah
serenitty bussenz geçmiş olsun mama içmiyor mu deneseniz birde arı mama satılıyor marketlerde muzlu sade tahıllı falan tatlı oluyo tatları onlardan deneyin kilo aldırıyor kıvamı muhallebi gibi
annelendik bussenz b12 eksiliği iştahsızlık yapıyor. siz yedirmeye devam edin ilaç kullandıkça iştahı açılır. aynı zaman da siz de bi kan verin çünkü sizin b12 niz bebeğe yetmiyor tahin yedirmeyi denediniz mi? biz de başta çok yemiyordu tahin seviyordu bi
bussenz kaanasilinannesi inşallah alır bebeğiniz kilo, normal mama yemiyorsa özel reçeteli nasıl yedireceksiniz
havvaya kaanasilinannesi inşallah süreç geçici olur . Ayrıca ek gıda zaten fazla olmaz ki bu aylarda amaç tadım yaptırmak ve alerjisinin olup olmadığını öğrenmek. İlerde kaşık kaşık yer . Bu zamanda kendisine bırakın eliyle yesin tatsin
bussenz Pinrrr yapmaya çalışıyorum ama dişten mi yemiyor dite de düşünüyorum inşallah kilo alır bir dahaki aya, başka yaşıtımız bebeği olan arkadaşım ek gıdaya bile başlamadı sadece emziriyor bebeğin maşallahı var ben o kadar uğraşıyorum kızım kilo almıyor çok üzülüyorum
busrakizinbebesi Benim bebeğimde 6. Ayında 6150 gramdi doktorum iyi durumda dedi doğum kilosu da 2980 ek gıda azda olsa alıyor. Bebek emiyorsa sütü yaglandirmak iyi oluyor ben lohusa yağı kullandım sütü yaglandirmada etkisi oldu kilo aliminida olumlu yönde etkiledi
bussenz busrakizinbebesi hangi lohusa yağı kullandınız sütüm de az emdiği için az geliyor yağı da azdır o yüzden
bussenz serenitty Hipp anne devam sütü içmedi tadını beğenmedi pekmez karıştırdım yine içmedi dediğinizi deneyeyim bir de
bussenz annelendik evet sprey başladık b12 ben de bir kan vereceğim ama en son iyiydi kanım tahini de vermeye başladım pekmezle karıştırıp bakalım inşallah etki eder