2,5 yaş için emmeyi sonlandırdım. Bi anda kesmeye karar verdim en son sabah 7 de emzirmiştim. Göğsüme siyah far sürüp artık ememeyeceğini anlattım. Şimdilik ikna oldu ısrarcı olmadı ama gece ne yaparım bilmiyorum. Siz nasıl bıraktırdınız benim gibi bi anda bırakan var mı? Mastit olma ihtimalim çok yüksek mastit olursam sağım yapabilir miyim? Bana acil tecrübelerinizden bahsedin