kelebek671 ağrı kesici vermediler mi? Ben hastanede kaldığımda ağrı kesiciden dolayı ağrım sızım yoktu 1 hafta kadar sonrasında bişey kullanmadım biraz ağrı olmaya başladı doktora gittiğimde 1 tane dikişim açılmış sadece batikon sür dedi, öyle böyle bugün 28. Gün anca geçti rahatladım diyebilirim hala daha arada baskı oluyor, senin şuan daha çok erken bol bol uzanıp dinlenmen lazım, he birde bana iç çamaşırımın üstünden buz koymamı söylemişlerdi günde 3-4 kez yapıyodum iyi geliyordu 5-10 dk şişlik vardır sende daha