forumgurmesi myangelson ay maşallah ya. Benim ikincide belki sever bir bakalım chicco dan sonra normal bir yatağa geçeriz inşallah :)
Hazom usenmedimyaptimbirvelet prego marka park yatağımız var. Şimdi ikinci yatıyor taş gibi. Biz yatağını 5 sene önce e bebekten almıştık araştırıp. Oda çok güzel hala
diamondlee usenmedimyaptimbirvelet Canım Elele park yatak öneririm 20 aylık olacak kullanıyoruz bence daha da kullanırız . İncele mutlaka 🌸 bonte bizim model