Kızlar yarın 40 günlük oluyoruz,bebeğim en fazla 15/20 dakika memede kalıyor normalmi acaba günde 3 kere falanda kakasını yapıtor çişli bez sayısını takip edemiyorum ama günde 6-7 kere bez değiştiriyorum,göğsümü sıkıncada süt geliyor yani ama 2 delikten fışkırıyor diğer yerlerden damla damla geliyor normalmi,bi hafta sadece mamayla destekledik sarılık olmasın diye sonra sadece anne sütü verdim,3800 doğdu 3690 düştü 1 aylıkken sağlık ocağında 4350 çıktı,hemşire normal dedi ama sizce tecrübeli anneler ?