Kızlar bebeğim için gaz ilacı bigaia kullanıyorum kaç ay kullanmam gerekiyor
helinss 3 ay bitene kadar kullandım ben
Faydası oluyor mu bari ben de dün başladım
arzusssss ben eczaneden baktım artık yok bu damla dediler siz nasıl aldınız acaba
araskuus adı değişmiş bigaia mı neydi yanımda değil şu an