kayabahce Kızlar yemeklerine zeytinyağı da koyuyorum kabız oldu yapamıyor çok ağlıyor fitil atınca yapıyor ama sürekli de atmak istemiyorum ne yapayım?
sencokbiliyon kayabahce kuru kayısı verin eline yesin dursun. Ben hep öyle yaparım. Gider gelir döke saça yer onu. Bu şekilde çok rahat yapar.
Pamukhanim_ kayabahce yulaf gün kurusu hurma haşlayıp eziyorum ben 2 güne bir ara öğün olarak hazırlıyorum kabızı hemen çözüyor isterseniz bir deneyin
esraalic kayabahce kuru kayısı veriyorum gelir gider yer aynı şekilde kuru incir kabak yemeği yaparım mesela
onceuponatime_ Pamukhanim_ ayisit cinarinannesi2707 bu tarifler 6 aylık bebek için de olur mu ? Ek gıdaya başladık 5.ayda, zaten kabızlık eğilimi vardı 2 günde bir yapıyordu kakasını şimdi 4-5 günde bir yapıyor :(
cinarinannesi2707 3 adet gün kurusu geceden sıcak suya koyun üzerini kapatın sabah ilk uyandığında bardakta ki suyu içirin. Yumuşayan gün kurusu ile kahvaltılık bir şey hazırlayın çok işe yarıyor
ayisit onceuponatime_ kayısı olur en garanti yöntem bu ek gıdaya geçen bebeklere. Gerekirse her öğün kayısı püresini yedirin ve arkasından su içirmeye dikkat edin.
Pamukhanim_ onceuponatime_ eğer hepsini ayrı deneyip alerji riski yoksa olur ben 7 aylıktan beri falan yapıyorum sanırım