bus5151 Hamilelikte stres ve kaygılı hiss etmek normal, ama eğer aşırıysa psikolojik destek alın. Malesef, ilaçların yan etkileri çok fazla ve hamilelik için uygun değiller. Bende anksiyete ve panik atak vardı normalde ama hamileliğim beklediğimden daha sakin geçti diye bilirim, tabi ki de, yine bu sorunları yaşadım. Ama ne zaman böyle hiss etsem bunlar sadece duygu gelib geçici, bebeğim önemli, ona etki etmemeli diye düşünürdüm ve daha az kaygı yaşardım. Bildiyim kadarıyla aşırı kaygı bebeğe etki ediyor.