yaklaşık 20 gün önce 30 aylık oğlumu tuvalet eğitimine başlattım, daha önce bez takılıyken arkadaşlarından görüyodu kardeşimde ona konuşwn oturak almıştı bezi varken bile söylüyo götürüyodum yapıyodu ama arkadaşlarım öyle alıştırma kafası karışır sen sakın hatırlatma dedi zaten kendisi söylüyodu ben hiç sormamıştım öncesinde. tuvalet eğitimine başladık çiş geldi diye söylemedi ilk günler tabi ki kaçırmalwr çok normal ama hala söylemiyor altına yapınca çişş diyor sürekli sıkı takip edip götürmem gerekiyor ve bir kez bile kakasını tuvalete yapmadı. 1 yaşına girmek üzere küçük de kızım var sürekli boklu don yıkamaktan banyouu yıkamaktwn günde iki makina çamaşır yıkamaktwn yoruldum, anlatıyoruz kızmıyoruz ama bugün canıma iyice tak etti gerçekten beze dönmek istiyorum, geceleri ve öğlen uykusundan kuru kalkıyor en başından beri ama kalkar kalmaz götürmezsem altına yapıyor çok yoruldum bugün çok sinirlerim bozuldu kızdım da ona