Selamlar herkese,
Kızım 3,5 yaşında. 3 hafta önce üst solunum yolu enfeksiyonu oldu. O süreçte bişey yediremedik normal olarak. Ama şuan iyileşti kreşe gidiyor gayet iyi. Herşeyi yiyen çocuk gitti bambaşka bir çocuk oldu. Asla bişey yemiyor. Günde 3 tane bebe bisküvisi ve yarım bardak ayran ile hayatını döndürüyor. 1-2 gün olsa neyse diycem ama tam 21 gün oldu. Kilo verdi. Ne yapıcağımı şaşırdım. Bütün sinir sistemim bozuldu. Başına gelen var mı? Çok çaresiz hissediyorum kendimi