beyzachg Kızlar bebeğimin üst solunum yolları dolu nebulizatörle serum fizyolojik hava uyguluyordum ama sesinden korkuyor çalıştıramıyorum oda nemlendiricisine serum fizyolojik koyup önüne oturtursam faydasını görür müyüm sizce
tarana19 beyzachg Sık sık burun tıkanıklığını temizleyin, oda da nem oranını artıra bilirsiniz daha iyi nefes alır ve baş ucunu dikleştirebilirsiniz böylelikle kolay nefes alır. Bebeklerde yastık kullanmak tehlikeli olabilir, bunun için de doktor yatak süngerinin altına koyarak dikleştirmeyi önermişdi bize.
beyzachg tarana19 normalde nebulizatör kullanıyorduk ama çalıştıramıyorum sesinden çok korktu acaba oda nemlendiricisine sf koysam faydası olur mı sizce
tarana19 beyzachg Wee silikon aspiratör kullanıyoruz, hem çok basit, hem de bebek rahatsız olmuyor. Fizyolojik serum tuzlu su, hem nemlendiricini bozar, hem tuzlu buhar solumak zorunda kalırsınız, zararlı ola bilir.
gger Burun tıkanıklığı veya akmasında mışıltı varsa buhar banyosuda yapabilirsiniz. Banyoda sıcak suyu acın kapıyı kapatın içerisi buhar dolsun ve içeriye girin bir süre kalın. İyi gelecektir. Kızım da günde 3 kere yapardım tıkanık olduğunda