Kızlar bebeğim 21 günlük normalde günde 2 3 kez kaka yapardı ekstra sürekli beziide doluyor çiş yönünden, şu son 2 gündür kaka yapmıyor ve sürekli ıkınıyor zorlanıyor masaj yapmak istediğimde elimi karnına sürdüğüm an ağlıyor siz kaka problemi yaşadınız mı veya bu normal mi sadece anne sütü veriyorum ekstra d vitamini,probiyotik ve samp simplex gaz damlası kullanıyoruz doktor verdi kaka yapması için ne yapabilirim sizde işe yarayan çözümler oldumu