incihanim_ 9 ayın hepsinde doğurana kadar mantar oldum sürekli hiç ara vermeden doğum sırasında hiç sıkıntı yaşamadım gebrliğime de doğumuma da bir etkisi olmadı doktor bana hiç öyle vir şry söylememişti bende sizin gibi özel jellerden aldım kullandı ama hiç fayda göremedim gyno lomexin fitil ve krem yazdı doktorum onlar geçiriyordu doğum anında da zaten pis kanlarla beraber aktı gitti çok şükür 7 ay oldu doğum yapalı tekrar mantar olmadım