Tatlican merhaba çok olmuş yazıyı yazalı ama ya Benin kızım da 4,5 aylık kolik bi bebek 2 aylıktan beri hamak beşik dışında hiçbir şeyde yatmıyor ama ben çok tedirgin oluyorum hani doktorlar düz sert zeminde yatacak dediği için bir zararı olur mu çocuğa ileride bir sıkıntısı olur mu diye siz bir sorunla karşılaştınız mı acaba