Aile hekimliğinde yapılan aşılar ve özel hastaneler de yapılan aşılar aynı mı acaba? Özel hastanede doğum yaptım ama fiyatlar yüksek geldi aile hekimliğine boy kilo kontrolüne gidince aşı günü verdi. Görümcemde özel aşılarını nerde yaptıracaksın diye sorunca aile hekimliğinde aynı aşılar yapılmıyor mu dedim hayır dedi ama ben öyle biliyorum. Bilgisi olan var mı? Aile hekimliğinde ki aşılar farklı özel aşılar farklı mı oluyor 🤔