mervee345 Kızlar bu ilacı aldım eczacı bana yarım yarım iç dedi sabah içtim emzirmeyi azalt dedi sonra kesilecek dedi de var mı aranızda kullanan
dusgezgincisi mervee345 merhaba kullandınız mı bilmem baya zaman geçmiş ama ben eczaneden reçetesiz aldım. İki gün tam şekilde içtim ben. Duşta da sagım yaptım kesildi hemen
mervee345 melarslan Merhaba reçetesiz aldım tanıdık eczaneden süt hala geliyor ama emzirmeyi ilacı içtiğim ikinci günü kestim limon sürüp kestim görüntü olmadığı için kızım yıka diyemedi çok kolay bir süreçle atlattık çok şükür
melarslan dusgezgincisi ben 2 gün içtim şuan 3. gündeyim ama kesilmedi çok şişiyor sağım yapıyorum kaşınıyor
mervee345 dusgezgincisi Benim sağmana gerek kalmadı çok şükür ağrım sızım da olmadı emzirmeyi bıraktık
yagmurata24 melarslan merhaba uzun zaman olmuş ama ben de şu an kullanıyorum ve asla sütüm kesilmiyor. Kaçıncı günde kesildi acaba sizinki? Her gün 0.5 mg mı aldınız
Asuoyku mervee345 Nasıl uyuttunuz benim kızım emerek uyuyor ve başka türlü uykuya geçmiyor çok ama çok ağlıyor
Asuoyku mervee345 Maşallah ben bıraktırmaya çalıştım çok ağladı ben seninle uyuycam emerek uyuycam diye çok ağladı. İnşallah bizde o şekilde olabiliriz
mervee345 yagmurata24 merhaba 2 gün içtim ben sadece evet sütü hemen kesmiyor ama ilacı içtiğim için bıraktırdım limon suyu sürün o görünmediği için çocuk algılamıyor acı tadından dolayı bırakıyor
melarslan yagmurata24 merhaba ben 2 gün içtim diye hatırlıyorum 5. gün kesildi çok rahatsız ettiğinde şiştiğinde elimle sağdım duşta ama çok değil rahatlatıcak kadar