Hanımlar merhaba bebeğim 7 aylık. 5.5 aylıkken doktorum ek gıdaya başlayalım dedi. Ama bebeğim ek gıdaya karşı çok isteksiz. Ne yapacağımı şaşırıyorum. Sadece mama ile besleniyor. Mamaya karşı isteksizliği yok. Üzülüyorum influencer lar tabak dolusu yemek yediriyor çocuklarına ben iki üç kaşığı anca yediriyorum🙁😔