Mrb arkadaşlar 50 gün kanamam oldu sezeryanla doğum yaptım sonra gittim kanamam var zaten dedim bana spiral takilirmi olur dedi sonra taktirdim dedi 1 ay sonra gel 25 oldu hasta oldum 33 gün sonra gittim adet bitmisti gttim doktora herşey normal yerinde dedi tamam dedim geldim 3 gün sonra adet gibi karın ağrım şuan gribinde bide kanamam oluyor ama gündüz yok saat böyle 4 oluyor gün içinde yok akıyor az bişey sonra bugünde siyah böyle kan anlamadim sizce neden oluyor böyle bi durum yasayan oldumu acaba