aleyus ben 1 hafta sonra tülbent sardım 3 gün kaldı sonra hergün 1 saat korse kullandım şuan karnım dümdüz 6 aylık bebeğiö var ve hiç sarkma vs olmadı. İstersen önce tülbent sar karnına , bana da annem söylemişti onunda hiç karnı kalmamış o zamanlarda