iremtby6 Etimesgut Şehit Sait Ertürk Devlet Hastanesinde Hasan Tahsin ÇAKIR hoca var. 3 seneden beri gidiyoruz çokta iyidir, ilgilidir, devlette değil de sanki özel hastanede çalışıyor gibi ilgileniyor ve çocuğu, hikayesini unutmuyor. Zaten olurda giderseniz sadece çocuk doktorlarından Hasan Tahsin hocanın birçok bekleyeni olduğunu göreceksiniz. Ayrıca gereksiz ilaç yazmıyor. Geçmiş olsun.