Oğlum 13 aylık her zaman uyku problemi olan bir bebekti. Şu an yaşına göre ayarlıyorum uykunsaatlerini gündüz 2 uyku yapıyor ama 2. Uykuya uykusu olduğu halde çok direniyor akşamlarıda aynı şekilde kaç gündir 3 saat uğraştığım bile oluyor bu süreç normal mi yoksa bir şeyleri yanlış mı yapıyorum