130825 doğumun üzerinden 2 ay geçti artık aktif hareket etmek istiyorum ama yine de endişeliyim. mesela karın bölgesi çalışılabilir mi? sadece yürüyüşle düzelir mi ki vücut fazlasına ihtiyaç var sanki? neler yapıp eski formunuza döndünüz
KuzeyinAnnesi03 130825 doktora gitmeden yapmayın sakin ben yapmaya kalmıştım ağrım çok oldu doktora gittim ilk 1yıl hafif egzersizler bile yasak sadece yürü dedi . 2. Yıl ağrı egzersiz dışında yapabilirsiniz dedi
tarana19 130825 Ben de sezeryan oldum, malesef, 4-6 aya kadar karın egzersizleri önerilmiyor. Herhangi bir egzersize başlamak isterseniz doktora görünmeniz gerekir. Şu an yapa bileceğiniz tempolu yürüyüş ve yediklerinize dikkat etmek.