Merhaba arkadaşlar geçen perşembe düşük yaptığımı düşündüm ki et parçasıydı embriyo gibi anlaşiliyordu beta hCG 148 çıktı pazartesi işte 156 çıktı düşmek yerine arttı Dr kese göremedi henüz yeni dedi bu artış normal değil az olmuş gibi ya işin açigi benim bir kızım bir oğlum var spiral ile korunurken kaldım istemiyordum kafam allak bullak oldu hala istemiyorum ama ona kıyamiyorumda spiral ile korunurken hamile kalıp bebeğini dünyaya sağlıklı getiren oldumu