HCK Arkadaşlar ben tıbbi sekreterim 2 yıllık sağlık bölümlerinden birini okumaya karar verdim mezun olunca kurum içinde bölüm değişikliği oluyor mu ve nasıl bir süreç oluyor
gizememre HCK ben tıbbi sekreterim sağlık yönetimi okuyorum şu an mezun olunca maaşım kademem de değişiklik oluyor birim de sen istemediğin sürece olmaz
HCK gizememre onu okuyorum bende demek istediğim mesela anestezi okudum geçiş oluyor mu hani 4 yıllık sağlık yönetimi mezunu olmadan mı yapmam lazım
gizememre HCK tabi anestezi hemşirelik vs okursanız geçerseniz mezun olunca ama sağlık yönetimi , sosyal çalışma , sosyal hizmetler gibi bölümlerden mezun olursanız geçiş zorunlu değil
HCK gizememre hayır ben şuan tıbbi sekreter olarak atandım ya anesteziyi okudum mezun oldum anestezi teknikeri olarak çalışmak için ne yapmalıyım