dgltkn erken tanı önemli gidin benim büyük kızımda hiç böyle birşey demediler kızım 5 yaşına geldiğinde kendi cabalarimla getirdim keşke daha önce gelseydin dedi doktor endokrin hala takibinde 11 yaşında şuan 6 aylık bebeğim var prematüre doğdu o normal ilerliyor