dgltkn Doktor endokrinoloji yönlendirdi boyu kısa dedi çok üzgünüm ya sizin bebeişker kaç cm kızlar 😥
dgltkn [silindi] AtesPerisi Kızlwr benimde o aylarda öyleydi şimdi de doktor birşey demedi ben boyu çok kısa geliyor diyince randevu alalım bi gösterelim dedi ama kısa minik yani inşallah birşey yoktur bende kısayım 1.60 ama babası uzun