mrweurs Kizlar doğum yapalı 3 ay 6 gün oldu vajinal doğum yaptım 40 gün doğum kanamam sürdü tabi son günler leke leke oldu ve bir daha regl olmadım normal mi acaba
14032 mrweurs 19 Aydan bildiriyorum halen regl olmadım aktif emziriyorsan 2 yaşa kadar normal sayılıyor
aslhnkrts mrweurs normal canım ben 10,5 ay sonra olmuştum ilk iki yıl düzensiz olması çok normal, hormonal olarak da emzirme hormonu yumurtalıktan salgınan hormonu baskıladığı için olunmuyo
ayisit mrweurs emziriyorsanız çok normal ilk 1 sene zaten gelmeyebilir. Ben 11. Ayda adet olmaya başladım
1prensh mrweurs sinir tavan,karın ağrısı çok yaşıyorum her ay sanki regl olacakmışım gibi ama olmuyorum
cicekligunler 1prensh Bende aynı durumdayım ağrım oluyor hah diyorum galiba adet oluyorum ama ne gelen var ne giden. Ufak lekelenmeler yaşadım sadece. 3 ay oldu doğum yapalı. Neyle korunuyorsunuz peki?
cicekligunler aslhnkrts Bende aynı durumdayım. Korkuyorum da korunduğum halde. Sizin korunma şekliniz nedir?
1prensh cicekligunler her ay bende aynıyım sadece bende lekelenme dai olmadı şimdiye kadar prezervatifle korunuyoruz
aslhnkrts cicekligunler prezervatif + geri çekilme ilişki sonrası patlak vs var mı diye kontrol ediyoruz 20 aydır bu şekilde korunuyoruz . Diğer yöntemler maalesef bana uymadığı için en mantıklısı bu oldu
gulkayaa damlaytsn acaba regl olmadan önce belirtiniz var mıydı bende 1 yıl oldu ama hala olmadım şimdi beyaz bir akıntı geliyor acaba regl mi olcam
cicekligunler aslhnkrts Bende o şekilde ilerliyorum ama burada o kadar hamile kalan görüyorum ki endişe ediyorum.