Arkadaşlar biz dün rotası vurulduk bugün de menenjit 1.doz aşısını vurulacağız. Ama bir arkadaşım dedi ki rota ile menenjit aşısı arasında 28 gün olması gerekiyormuş ikisi de canlı olduğu için ama benim doktorum böyle bir şey söylemedi biri ağızdan biri koldan ya da bacaktan olduğu için bir şey olmayacağını söyledi böyle bir durum yaşayan var mı lütfen cevap