Almadığınıza pişman olmayacağınız tek ev eşyası olabilir. Ben kart puanıyla aldım para vermedim ama ona bile pişman oldum boşa yer kaplıyor. Hazır börek aldığımda ısıtmaktan başka işime yaramıyor. Patatesi eşit kızartmıyor, köfteyi lastik gibi pişiriyor, tavuğu güzel yapıyor oda miktar olarak hazinesine sığmıyor iki iş yapana kadar fırında yada tavada yapıyorum. Sağlıksız oluşu da ayrı.