Kızlar 2,5 yaşında oğlum konuşamıyor kelimesi carla yok arası mandalinaya mandi diyor dede baba bazen diyor ama bişi istediğinde falan söyleyemiyor gösteriyor vs ve çok hareketli hiç yerinde durmuyor verhasıl bugün dil terapisine gittik ergoterapi de alması gerektiğini söylediler haftada üç gün 1900 seans başı 24 bin bilmem kaç küsür para yapıyor sizce ne yapalım ya çok mu üstüne düşüyoruz bekleyelim mi numarada maaş aylık almıyoruz diyebilirim ne zaman yatarsa gibi bişi fiyatı duyunca biz orda kabul ettik ama ama anladım az çok eşimin morali çok bozuldu pahalı beklemiyordu bu kadar 1500 e de var seans başı olarak ama nasıl yer bilmiyoru sizce ne yapalım ne yapmalıyız biraz daha bekleyelim mi sizce 🥺duygularım çok karışık şuan doğru anlatanilmişimdir umarım tv iki buçuk üç haftadır tamamen kestim normalde de çok izletmiyordum ama tamamen kestim